CUM  FUNCȚIONEAZĂ
PROGRAMUL  ca să
dea  REZULTATE 

  Ai acces pe viață
la toate cursurile incluse în program,
inclusiv resursele aferente
(foi de lucru, teste, exerciții, chestionare,  training video etc).

Programul îți oferă  acces
la suportul meu individualizat, 
precum și  la grupul de lucru 
(inclusiv training săptămânal)
timp de   5  săptămâni.

Însă poți ulterior continua să beneficiezi de ele, prin  abonament  la un preț privilegiat, până la finalizarea proiectului tău sau oricât timp dorești să rămâi în comunitate.

Sunt  3  mari segmente de lucru

La intrarea în program (după aplicație, acceptare și respectiv plată), imediat primești  emailul cu instrucțiuni de pornire, ca să te poți apuca rapid de lucru.

Începi să parcurgi treptat materialele din program și să faci exercițiile aferente, astfel încât pas-cu-pas să avansezi spre deciziile corecte pentru amenajarea ta.

Etapa 1- Definire PROBLEME, PROVOCĂRI, URGENȚE
Stilul casei, aerul general, paleta de culori

Etapa 2- AMPLASAMENT volume, obiecte, mobilier

Etapa 3- ILUMINAT (+ Prize, Întrerupătoare)
& INSTALAȚII,  alte alegeri etc.

 

Aceste etape te duc deja într-o zonă de confort legat de proiect, ajungi să  știi  în  linii  mari  cam  cum  va  arăta  casa.

(Desigur că depinde de gradul tău /vostru de implicare cât de rapid și de bine ajungi acolo. Fiecare are motivații și presiuni diferite.)

Pentru fiecare dintre aceste etape vom avea o întâlnire 1-la-1 online (cca. 90 min.) în care, împreună cu partenerul, după caz, dezbatem și tragem concluzii pornind de la informațiile, foto și schițele adunate în dosarul tău de proiect.

Întâlnirile sunt înregistrate și le poți revedea.

Pe parcursul celor 5 săptămâni de program  vei primi răspunsuri concrete la întrebările tale specifice, respectiv resurse suplimentare ca să înțelegi ce e mai bine pentru situația ta.

De asemenea ai acces la modele de tabele, liste de verificare și operațiuni etc., care să te ajute să nu uiți nimic important în planificarea proiectului tău, precum și ulterior, în faza de implementare propriu-zisă.
În acest mod poți începe să-ți faci planificarea de detaliu, îți stabilești sursele de achiziții  ș.a.m.d., rezolvăm chestiunile pe măsură ce apar, dar tot într-o manieră organizată și structurată.

Săptămânal țin întâlniri zoom, în care fac prezentări pe teme de impact pentru participanții prn perioada respectivă, sau pe teme de interes general.
Conținutul se înregistrează și se indexează ulterior într-o bază de training și poate fi regăsit când ai nevoie.

Avem multe și variate chestii de făcut împreună.
Și de toate e nevoie ca să ai o amenajare de succes.

Deci e imposibil să le facem pe toate pe o singură platformă.

Însă m-am străduit să ținem lucrurile cât mai adunat, ca să nu te zăpăcești. 
Dar în același timp astfel încât să poți păstra accesul totdeauna la ce ai lucrat, chiar dacă alegi să nu continui să prelungești accesul la grup sau la asistența mea.


Ca să le ai oricând la îndemână, toate informațiile astea de  logistică și bucătărie internă le vei primi totdeauna și prin email, care va avea un  titlu clar dacă este vorba despre program, acces platforme, evenimente.


Tot pe email vei primi remindere și link pentru cele trei întâlniri (90 min) 1-la-1 într-un format zoom.
Precum și pentru întâlnirile LIVE săptămânale de grup.


Parcurgând testele, chestionarele și exercițiile, îți creezi treptat un set de concluzii care te conduc spre o imagine din ce în ce mai clară a designului tău.

Dosarul tău de proiect se va crea treptat într-un fișier de tip excel, dar pe care îl creăm în GOOGLE SHEETS tocmai pentru ca să am si eu acces la el. (În plus, așa ai pentru totdeauna informație structurată pe care poți da search/căutare, pune filtre pe camere/ lucrări  etc.)

Acolo îți inscrii ideile (în tabele cu model de la mine), acolo sumarizăm ideile și concluziile după cele trei întâlniri 1-la-1 sau după cele săptămânale de grup.
Uneori facem ping-pong de comentarii, întrebări și răspunsuri, până cănd ajungi la varianta cea mai bună pentru tine.


Iar pentru imagini, că și de alea avem maare nevoie ca să înțelegem spre ce tindem, în PINTEREST îti creezi Boards speciale, la care îmi dai și mie acces, ca să pot comenta și acolo dacă este cazul.
Pe baza lor vorbim în întâlnirile noastre, ca să păstrăm discuția la un nivel cât mai concret.

 

Din practica de până acum, am descoperit că cel mai bine funcționăm așa:

-Prezentările SĂPTĂMÂNALE în GRUP - au loc de obicei MIERCURI, la ora 21- LECȚIA de DESIGN - prelegere open. 

Toate se vor înregistra, chiar dacă nu poți participa, le vei avea în replay și, pe cât posibil, cu conținut indexabil.


-FEEDBACK de la mine în DOSARUL  de proiect (Excel + Pinterest) ofer participanților în zilele de MARȚI- MIERCURI- JOI
întrucât vineri- sâmbătă- duminică- luni am observat că majoritatea participanților au disponibilitate maximă să avanseze cu lucrul (excel, pinterest), cercetare online, să facă excursii la showrooms și magazine.

-Întâlnirile 1-la-1  ( tip zoom cca. 90 min.) vor fi programate, într-un interval agreat de comun acord, de principiu tot în zilele de MARȚI- MIERCURI- JOI.

COMUNITATE


Suportul
unui grup funcționează de minune, mai ales când e cu susținere și comunicare relațională!
Fără hate și părerologie demoralizantă.

Ne-am mutat cu comunitatea de pe Facebook pe platforma Kajabi, suntem în curs de reconstrucție grupuleț acolo, funcționează mai safe.

Iar altminteri ne mai găsim pe Pinterest și pe Youtube.

  

  ATENȚIE !

Programul nu poate fi cumpărat online direct, ne cunoaștem mai întâi în portalul de resurse gratuite, să vedem dacă ne potrivim 😊

Așa  că te invit să dai o tură pe-acolo,
sunt chestii faine, plus invitații la
LECȚIA  de  DESIGN 
și la  sesiuni  live  cu mine.

În plus, acolo găsești 3 materiale video care îți  arată  cu  imagini  cum funcționează programul, grupul-comunitatea, și cum primești suport de la mine, cu exemple ale participanților.

 

Vei avea rezultate spectaculoase cu amenajarea ta, dacă  ai încredere în metoda creată de mine în cei peste 15 ani  de proiecte (offline și online) de design interior.  Și dacă rezonezi cu
abordarea HOME DESIGN 360.


Așa că
hai să afli mai multe despre mine
și cum s-a construit cariera mea
de designer interior premiat,
venind dintr-un sistem corporatist/ business și cu o familie cu 2 copii.


Este dovada că și TU,  cu  suportul  adecvat,
poți fi DESIGNERUL IDEAL
pentru locuința ta 
!

 
Dă click pe foto mai jos
să mergi la pagina 'DESPRE mine',
unde ai și datele mele de CONTACT,


plus  social  media  unde mă găsești
și îmi poți scrie

(Pinterest, Youtube, și oareșcum pe Facebook) 

 

 

 Dacă ai orice nelămuriri legate de cum  va funcționa  programul  pentru tine, 
nu ezita să îmi scrii 


Îți doresc o amenajare de succes,
să iasă totul așa cum îți dorești și să fii
HAPPY @ HOME  în  căminul tău de vis